خرید شارژ

خرید شارژ

خرید شارژ

خرید شارژ

دزدی های شارژ ایرانسل

مراقب دزدی های شارژ ایرانسل در اینترنت باشید !

در برخی وبلاگ ها و بعضا سایت ها دیده شده که عده ای سودجو با معرفی روش هایی جهت افزایش میزان شارژ شما اقدام به دزدی شارژ می نمایند که در اینجا به برخی از این روش ها می پردازیم :

روش اول : شما را ترغیب به زدن کدی می کنند که در این کد شماره شخص مورد نظر وجود دارد و با زدن کد شارژ ایرانسل شما به شماره مورد نظر منتقل می گردد !! به همین راحتی !

روش دوم : شما را ترغیب به خرید شارژ ایرانسل می نمایند و سپس با زدن کدی که در آن کد شارژ ایرانسل خریداری شده شما هم وجود دارد ، شارژ ایرانسل شما به فرد مورد نظر انتقال پیدا می کند.

روش سوم : در این روش شما اثری از شماره فرد مورد نظر نمی بینید و تنها از شناسه ایرانسل استفاده میشود که مانند دو روش اول می باشد.

روش چهارم : در این روش دزدی شارژ ایرانسل ، شارژ شما به شناسه وایمکس شخص دزد ارسال می گردد.

روش پنجم : در این روش خرید شارژ ایرانسل کل موجودی عابر بانک شما در خطر می باشد ، در این روش شما وارد سایت شخص شده ولی برای پرداخت به سایت بانک هدایت نمی شوید بلکه با شبیه سازی سایت بانک اقدام به برداشتن اطلاعات عابر بانک شما می نمایند

روش مقابله :

هیچ کدی جهت افزایش شارژ وجود ندارد.

در موقع خرید اینترنتی شارژ ایرانسل و یا خرید هر چیز دیگری حتما به آدرس سایت بانکی که در آن اطلاعات کارت بانکی خود را وارد می کنید دقت نمایید که صحیح باشد و SSL مرورگر شما فعال باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد